Alle profielen kan, dit is de selectiecritieria voor luchtverkeersleider:

- je bent minimaal 19 jaar en maximaal 26 jaar oud,
- je gezichtsvermogen heeft een maximale afwijking tussen -6 en +5,
- je opleiding is minimaal HAVO met een voldoende voor wiskunde,
- je bent bevoegd om te werken in de lidstaten van de Europese Unie,
- je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed; zowel schriftelijk als mondeling.

Dus minimaal voldoende voor wiskunde. Alleen als je verkeersvlieger wilde worden, waren eisen aan profiel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

exacte vakken zijn wenselijk maar niet verplicht. aanrader is wiskunde en economie.

Toegevoegd na 41 seconden:
je engels en nederlands moeten ook voldoende zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en profielkeuze?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou gaan voor nt daar zit wiskunde in en engels en nederlands
Het eerste antwoord is zo goed als volledig, ze verlangen:
- Minimaal de HAVO hebben afgerond met een voldoende voor wiskunde A/B én voor natuurkunde.

De rest van de eisen staan in het eerste antwoord.