Waar zijn vacatures te vinden voor het basisonderwijs in Noord-Nederland?

Afgestudeerd PABO, maar er is weinig invalwerk. Waar zijn vacatures te vinden in het basisonderwijs of andere gerelateerde vakgebieden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Veel scholen werken met een invalpool. Daar kun je je inschrijven en dan word je 's ochtends opgebeld, of soms ook al wel eerder, of je kunt komen invallen.
Bij de school waar ik werk, was het tot voor kort zo geregeld dat je twee groepen had. Voor pool 1 kon je je inschrijven als je gewoon zo nu en dan wilde invallen. Pool 2 was structureler, en was bijvoorbeeld voor mensen die ook langdurig wilden invallen, of een vaste dag of twee dagen in de week.
Als er vacatures zijn op een school, worden die vaak in eerste instantie ingevuld door mensen die in de invalpool staan, pas als er daar niemand te vinden is, wordt er een advertentie geplaatst. Je kunt je dus het beste inschrijven in de invalpool bij jou in de buurt, dan heb je wel kans dat je iets vindt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Toevallig weet ik van een vriendin dat ze heel moeilijk een baan kan vinden en zij heeft zich door eel het land bij verschillende stichtingen ingeschreven om ervaring op te doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even zoeken op internet en de vacaturesites vliegen me om de oren...
http://www.vacaturewijzer-bao.nl/
http://www.vacatures-in-het-onderwijs.nl/vacatures-basisonderwijs.html
http://www.onderwijsvacaturebank.nl/(S(yam1ogmue45swvnff3o5xa45))/index.aspx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, die heb ik ook gevonden. Maar daar staan geen vacatures op in het noorden :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Noord-Holland staat er wel bij, dat is ook het Noorden ;-)
Waarschijnlijk zijn er dan inderdaad weinig vacatures momenteel in jouw omgeving. Veel succes!