Ongeveer Hoeveel verdiend een leidster/ pedagogische medewerkster per maand met 36 uur per week? (Ervaring +/- 4 jaar)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Salarisindicaties voor 2011 volgens website www.youchooz.nl:

Als beginnend pedagogisch medewerker kinderopvang kun je rekenen op een bruto salaris van zo'n € 1.775,- per maand. Dit kan oplopen tot ongeveer € 2.420,-. Deze bedragen zijn exclusief 3,5% variabele eindejaarstoeslag, 8% vakantietoeslag en eventuele onregelmatigheidstoeslagen.

Volg je de opleiding Sociaal Pedagogisch Werker (SPW 3) / Pedagogisch Medewerker Kinderopvang via de beroepsbegeleidende leerweg BBL en werk je bij een kinderopvangorganisatie als leerling pedagogisch medewerker? Ook dan ontvang je een salaris dat is vastgelegd in de cao Kinderopvang. Gedurende de tijd dat je er werkt, is het salaris voor 36 uur per week ongeveer als volgt:
1e jaar: € 1.430,-
2e jaar: € 1.460,-
3e jaar: € 1.495,-
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met 4 jaar ervaring zou je ingeschaald worden in schaal 6 trede 12. Daarbij hoort een brutosalaris van € 1939,00 per maand. Exclusief eventuele eindejaarsuitkering (is in de CAO niet gegarandeerd), en vakantiegeld 8%.