Uitzendbureau, hoe werkt dat?

Ik ga vanmiddag naar een uitzend bureau, maar geen idee hoe het er aan toegaat! Moet ik mn cv mee? Kan ik gelijk werk krijgen? Hoelang duurt zon gesprek?? Bvd :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je moet je CV meenemen en een ID. Mocht je getuigschriften hebben dan is het handig om die ook mee te nemen.

Het uitzendbureau gaat dan zoeken naar een geschikte baan voor je. Dat kan heel snel gaan (bij mij 1 dag), maar dat kan ook langer duren. Dat ligt aan het soort werk dat je zoekt.

Veel succes bij het vinden van een baan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In principe is de sollicitatieprocedure bij een uitzendbureau hetzelfde als bij een andere werkgever, al duurt het meestal korter en hoor je meestal onmiddellijk of ze je geschikt vinden.
Neem dus een goede c.v. mee en diploma's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem ook je id-kaart mee, daar hebben ze ook een kopie van nodid