Goed boek over verkooptips?

Ik ben op zoek naar een boek met verkooptips om producten beter te verkopen, eigenlijk vooral gericht op spraak en mentaal. Ik werk in een drogisterij dus een boek hierop gericht zou helemaal fantastisch zijn.
Heeft iemand een aanrader? Of een fijne grote boekenhandel in Amsterdam?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je zou in elk geval "The hidden persuaders" van Vance Packard moeten lezen, dat is de klassieker. Een Nederlandse variant erop is "Verborgen verleiders" van Jaap van Ginneken. Ook leuk, maar soms wel wat simpel, is "Vitaal verkopen" van Roy Martina.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het boek verkopen&verkoop van A. Tak (Nima sales A) is een erg goed boek dat overal toegepast kan worden. Theorie en praktijk komen goed aanbod, checklist en voorbeelden hoe je iets kan aanpakken.
Heeft mij erg geholpen tijdens mijn studie!

Toegevoegd na 41 seconden:
*verkoper & verkoop (typ foutje)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt je vakkennis verhogen door je diploma verkoop in de drogisterij, assistent drogist, of het vakdiploma drogist te halen, als je meer weet over dit vak, kun je beter aan de klant over brengen, hoe de produkten werken en waarom de ene beter is dan de andere, dus dat verbetert je verkoop techniek, kennis is macht. de meeste drogisterijen betalen deze opleidingen voor je en je krijgt ook opslag als je deze gehaald hebt.