Waar zou je als part timer één dag in de week kunnen werken?

Het gaat hier om een bij-bijbaan voor een dag in de week(zondag?), een baan waar je relatief goed verdient. Is dat er überhaupt wel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Bijvoorbeeld in de schoonmaak is dit mogelijk, de zorg, callcenters (klantenservice bijvoorbeeld), etc. Relatief goed verdienen is heel erg abstract, maar callcenters en de schoonmaak betalen volgens mij beter dan de zorg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afhankelijk van werk werk je verkiest, kun je bij jou in de buurt eens gaan aankloppen bij enkele bedrijven. (dan wel kantoorjobs) Bijvoorbeeld voor wanneer er iemand ziek valt, of om etenstijden te overbruggen.
-Verder kun je eventueel kijken naar poetsfirma’s. deze poetsen vaak bij bedrijven in het weekend. De mensen die ik zo ken werken zaterdag en zondag ongeveer 10u en blijven de rest van de week thuis(of klussen bij voor familie).
-werken bij een hotel in jou buurt. Vaak hebben ze in het weekend meer klanten en ook extra personeel nodig, Zaterdag en/of zondag poetsen of in de keuken.
-Werken in de fruit of groenten pluk.
-Hier zoekt het openbaar vervoer vaak enqueteurs die 1 dag (wel in de week) de bussen, trams opstappen en een brief aan de mensen geven met een papier v. tevredenheidsstudie (In Belgie, maar mogelijk bij jou ook wel)
En zoniet is er altijd nog de horeca. Zo, hopelijk vind je hier je antwoord, en schrijf gerust ergens een antwoordje indien je iets gevonden hebt.

Toegevoegd na 2 minuten:
helaas,
ik had een poging gedaan om in de juiste richting te sturen en je een naam van een firma gegeven.
Dit mag hier niet en ik heb strafpuntjes gekregen.
Dus bij deze nogmaals mijn antwoord, zonder de naam van die firma
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Supermarkt.
Op zondag vaak 200% uitbetaling.
Verdien je 2x zoveel als iemand die door de weeks werkt...
Dus relatief erg veel meer.
Nachtportier in een hotel. Dan heb je vaak rare tijden, maar ook veel tijd voor studie.....