Als student kan je sowieso goedkoop lenen.

Maar beter is nog om te wachten met het aanschaffen van al je boeken en deels tweedehands te kopen.

Sommige boeken blijken overbodig en tweedehands kan je regelmatig voor de helft van de prijs je spullen kopen waardoor je een minder grote schuld opbouwt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt niet een grote lening in 1 keer afsluiten, er is een maximum bedrag per maand. Dit kun je vinden op toekenningsberichten en door het zelf uit te rekenen via de site, zie link.
Maar zie ook antwoord 1 en spaar alvast voor komend jaar.