Werken op een olieplatform.

Ik wil gaan voor een baan op een platform, maar waar begin je nou in ? Begin je met stap 1 en kan je doorgroeien tot 10 of moet je van te voren kiezen wat je wilt doen qua werk ? Ook zou ik graag willen weten hoeveel je nou precies gaat verdienen?.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat ik van werken op een olieplatform weet is wat ik van studenten van de opleiding "petrochemie en offshore" heb gehoord http://www.vanhall-larenstein.nl/Opleidingen_in_voltijd/Chemische_technologie/Petrochemie_en_offshore.aspx

Zij werden opgeleid tot een functie, en kregen terwijl ze nog maar in hun eerste jaar zaten, direct een baan. Het betaald ook zeer goed, wat precies weet ik niet.

Als je op de website kijkt kun je ook niet wat voor soort baantjes je zou kunnen hebben.