Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Vergoeding voor tijdelijk afwezigheid baas

Ik heb in de vakantie 3 weken op de zaak 'gepast' toen de baas op vakantie was. Zo was de algemene telefoon en al het mailverkeer doorgeschakelt naar mij.
Ik heb denk ik rond de 40-50 mensen te woord gestaan en geholpen in de rustige zomerperiode.
Ik zou een vergoeding krijgen hiervoor, maar heb geen idee wat ik hiervoor zou moeten vragen, ideeen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
754

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Dit zou je kunnen opzoeken in de cao.
Volgens mij zijn hier richtlijnen voor.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
40-50 x gemiddelde duur van een gesprek : 60 mins x uurtarief
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit soort zaken wordt normaliter vooraf besproken. Het is heel goed mogelijk, dat je niets te vragen hebt en tevreden moet zijn met hetgeen je krijgt. Voor het vaststellen van een vergoeding moet je functie gewogen worden, zoals dat tegenwoordig heet. Het is afhankelijk van de belangen die er op het spel staan.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de tips allemaal. Aangezien het bedrag niet van te voren vast stond, ga ik denk ik gewoon voor de gewerkte tijd + een beetje voor de paraatheid die vereist was.
Als je die tijd niet gewerkt hebt, maar thuis "beschikbaar" moest zijn, valt de honorering uiteen in vergoeding voor de een beschikbaarheidsfunctie en de tijd dat je feitelijk er mee bezig was. Waarom?
Ook als er niemand contact had opgenomen,moest je toch beschikbaar zijn.
Beschikbaarheidsdienst kun je in de CAO vinden.
Het aantal contacten weet je als je die hebt geregistreerd, vermenigvuldigd met de daaraan bestede tijd is grondslag voor die vergoeding.
Als je daarmee je voorstel onderbouwt heb je je prestaties goed verkocht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding