Bestaan er banen waarvoor je je huis niet uit hoeft?

bijv. software engineering, programmeur, schrijven van wetenschappelijke artikelen (dit zijn toch zo een paar dingen waar je een hoge diploma voor nodig hebt) maar het mogen ook natuurlijk simpele dingen zijn....wat het maar ook is zolang het betaald is en waarvoor je het huis niet uit hoeft!

Toegevoegd na 46 seconden:
banen = banen/jobs!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom wil je per se thuis werken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gezien mijn gezondheid, kan ik niet altijd even makkelijk op mn gemakje reizen of te lang achter een bureau blijven zitten etc. laat staan werken in sectoren waarbij je lichamelijk en conditioneel het een en ander moet doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zijn wel thuiswerkfuncties, denk aan dingen in dozen inpakken enzovoort, die kunnen eventueel gehaald en gebracht worden bij jou thuis. Simpel werk, er bestaan organisaties voor, die dat voor jou allemaal kunnen regelen, welke, dat ben ik even kwijt, maar in dit geval is google je vriend:) Kijk echter wel uit welke bedrijven je mee in zee gaat, ik heb er ook eens naar gekeken, maar, gevoelsmatig, vertrouwde ik niet alles wat op mijn pad kwam, hopelijk kun je hier wat mee, succes en werk ze:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt jkl64, zal proberen informatie in te winnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol, geen probleem om iemand te helpen, maar pak toch graag een punt(je) voor een gegeven antwoord, hahaha:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iets wat perfect thuis kan doen. Huisvrouw

Het beste antwoord

Ik werk voor een vertaalbureau. Weliswaar voor een baas, maar ik hoef mijn huis niet te verlaten. Zijn mijn huisdieren blij mee.

Vroeger heb ik ook baantjes gehad zoals enveloppen vullen, strikjes maken maar het levert maar een zéér karig uurloon op. Je hebt hierboven al vele goede tips gekregen. Het zal niet makkelijk zijn een van de betere banen te bemachtigen. Dus volhouden. Het loont zich op den duur.
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

er zijn wel thuiswerkfuncties, denk aan dingen in dozen inpakken enzovoort, die kunnen eventueel gehaald en gebracht worden bij jou thuis. Simpel werk, er bestaan organisaties voor, die dat voor jou allemaal kunnen regelen, welke, dat ben ik even kwijt, maar in dit geval is google je vriend:)

Kijk echter wel uit welke bedrijven je mee in zee gaat, ik heb er ook eens naar gekeken, maar, gevoelsmatig, vertrouwde ik niet alles wat op mijn pad kwam, hopelijk kun je hier wat mee, succes en werk ze:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thanx, +1
Vertalen van boeken.
Schrijven van boeken.
Schrijven van muziek.

Reparatieservice thuis opstarten, bijvoorbeeld kleding of computers repareren.

De boekhouding voor bedrijven doen. Zij kunnen alle gegevens bij jou aanleveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Huisvrouw huisman, op de boodschappen na dan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelfs de boodschappen kun je laten bezorgen.
Er zijn genoeg banen die vanuit thuis uitgevoerd worden.
Ik heb de volgende site gevonden met leuke vacatures
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grafisch ontwerpen; websites designen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Producten promoten/verkopen op het internet via een affiliate link dat is een htmllink met jouw code er in die zet je bij een advertentie en dan hopen dat het verkocht word via jou link. Of heb je zelf een product laat t dan verkopen(slim) Dit is een heel uitdagend manier van thuiswerk
Kijk anders even hier:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt ook kinderen opvangen als gastouder.
Naast de boekhouding doen voor bedrijven, wat al is genoemd, kun je je specialiseren in belastingen en belastingen invullen voor particulieren.