Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel loon als je midden in maand begint?

Hallo
Ik heb een vraag ivm loon
Ik heb een contract voor 24 uur per week, afgelopen augustus ben ik pas in de laatste week begonnen.
Hoeveel loon krijg ik dan?
Is hiervoor een berekening die ik kan toepassen, zo ja, welke?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.7K
Amadea
4 jaar geleden
Wat staat er in jouw contract, krijg je loon per week of per maand? In welke loonschaal zit je? Pas als je dat weet kun je iets gaan berekenen. Het is nu trouwens nog steeds augustus, dus je werkt al een jaar?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Bij mij is het zo (bijbaan bij albert heijn) dat er op een bepaalde datum wordt uitbetaald. Alle uren die je tot dan toe hebt gewerkt worden op dat moment uitbetaald. Je zou kunnen navragen wat de uitbetaal datas zijn en dan krijg je op die dagen uitbetaald wat je tussen 2 uitbetaaldagen hebt gewerkt (dus je uurloon als je die hebt x het aantal uur dat je hebt gewerkt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 jaar geleden
Dit is inderdaad de normale praktijk. (plus!)
In een heel incidenteel geval, wanneer je vlak voor de peildatum begonnen bent, dan is nog niet alle administratie goed verwerkt. In dat geval kan het voor komen dat de eerste uurtjes doorgeschoven worden naar de volgende maand.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding