Is een sociale hygiene ook geldig in het buitenland?

Ik wil straks op een cruiseship gaan werken voor een jaar. Tegen die tijd heb ik 4 jaar ervaring in de horeca, maar heb geen diploma's. Het is makkelijker solliciteren als ik een soort diploma heb bijvoorbeeld sociale hygiene maar kan ik daar ook iets mee als ik solliciteer voor een rederij wat 90% engels is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk het wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik dacht dat het haccp internationaal geldig was.
wat sjoek zegt snijdt hout. met een hccp-diploma kun je internationaal terecht.
succes! sjoek zegt dit: Dit staat op hun website: ’‘Het HACCP certificaat is 3 jaar geldig in Nederland. Na deze drie jaar zal het certificaat opnieuw moeten worden behaald. ’‘ Helaas niet internationaal en heeft vrij weinig met horeca te maken. Meer in de levensmiddelen business

Het beste antwoord

op en cruiseschip werken betekent nogal wat.
kijk eens hieronder:
kun je jezelf hierin herkennen?
verder zou ik zoveel mogelijk diploma;'s halen als binnen je bereik ligt. want:

...Werken op een cruise schip....
Wij bieden het grootste aantal vacatures aan boord van 's werelds meest exclusieve en luxueuze cruiseschepen, waaronder schepen van Carnival Cruise Lines, Holland America Line, Royal Caribbean en Seabourn.

Werken op een cruise schip is kiezen voor een carriere die je leven zal veranderen. Werken op een cruise schip geeft je de kans om wat van de wereld te zien en nieuwe mensen te ontmoeten.....

ik wens je heel veel succes.
lees jezelf goed in, bereid je voor.

Toegevoegd na 1 minuut:
leer en spreek Engels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als er een verbant ontstaat wel.