Je hebt ook thuiswerk waarbij je dingen inpakt of administratieve zaken afhandelt. Let wel op dat je hiervoor de ruimte hebt en je betaald krijgt per voorwerp dus je moet dan wel doorwerken.

De spullen worden gehaald en gebracht.

N.B. veel sites vragen geld voordat jij opdrachten kan aannemen, laat deze sites links liggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

monsterboard.nl

Toegevoegd na 14 minuten:
Of gewoon een uitzendbureau binnenstappen. Geheel zonder risico is niks - ook een baantje niet. Maar thuiszitten ook niet. Je kan altijd nog van een keukentrapje denderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je bedoelt dat je van huis uit geld wilt verdienen. Dan zou het eraan liggen hoeveel dat moet zijn per maand. Als je het puur doet om "een zak centje" te verdienen, zou je kunnen meewerken aan betaalde enquetes. Je meld je aan bij een dienst en je ontvangt emails met uitnodigingen om mee te doen met betaalde enquetes. Het bedrag dat uitgelood wordt verschild per enquete, net als de tijd die het duurt om ze in te vullen.

De kosten kunnen €0,75 zijn, maar ook €5 per enquete. Dit is geheel veilig en dus loop je geen risico's! Tevens... hoe meer intresses je invult, des te meer enquetes je ontvangt en dus ook des te meer geld je verdient!

Een andere optie is ook nog het klikken op advertenties, die tevens via de email binnen komen. Alleen verdien je hier veel minder mee, mits je het op grote schaal doet!

Laat er eens een zoekmachine op los door bijvoorbeeld in te typen "betaalde enquetes" en er komen vele opties om online geld te verdienen - zonder risico!

Veel succes!