Als je solliciteert hoef je nog geen bankgegevens te vermelden. Een BSN (burgerservicenummer) is wel van belang, maar daar wordt volgens mij ook naar gevraagd op je sollicitatieformulier.

Pas als je wordt aangenomen willen ze vaak een kopie van je ID hebben en zul je je bankgegevens moeten geven, anders ontvang je je loon niet ;-)

Veel succes met solliciteren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je werkgever is verplicht om een kopie van je ID te bewaren. Jij bent verplicht om een geldige ID te overhandigen.
Maar als er op het formulier nog niet om wordt gevraagd, hoef je het nog niet bij te voegen. Pas als ze besluiten je aan te nemen zul je je ID moeten overhandigen en zul je ook een loonbelastingverklaring, contract etc. moeten ondertekenen.