Onder aan mijn CV moet ik het volgende invullen (d.d. / te / handtekening) wat moet ik invullen bij 'te'?

Ik was er al achter wat d.d. betekend (de dato) ofwel de datum van vandaag, maar ik vraag me af wat ik bij 'te' moet invullen. Gaat die om de plaats waar ik mijn CV heb opgemaakt, ik ben benieuwd :).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
52.8K

Het beste antwoord

Het hoeft in principe niet de plaats te zijn waar je het CV hebt opgemaakt, maar die plek is bedoeld om in te vullen in welke plaats jij bent op het moment dat je jouw handtekening plaatst. En bij d.d. dus de datum waarop je tekent.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meest juiste antwoord! Als je bv bij de notaris bent om stukken te ondertekenen in Amsterdam, maar je woont in Rotterdam, dan vul je dus Amsterdam in en niet jouw woonplaats. De locatie dus waar je bent op moment van ondertekening.
Plus!

Andere antwoorden (5)

Dat is inderdaad de plaats waar je je woonplaats in moet vullen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Plaats waar je nu bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar zet je de plaats neer waar je bent bv amsterdam (ook al is je woonplaats bv haarlem) je mag er eventueel het adres bijzetten,maar dit hoeft niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Svp toelichten
Volgens mij is het je geboorteplaats.
Het staat niet voor niks achter de geboortedatum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heeft te maken met de datum waarop het is ingevuld, en niet met de geboortedatum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, sorry dan heb ik het verkeerd begrepen.
Ik las geboortedatum. foutje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heeft er idd.niks mee te maken. En denk maar zo vergissen is menselijk.van mij geen min hoor.
Je zet bij je handtekening de datum waarop je het formulier gereed hebt gemaakt en daarbij de plaats waar jij je bevond op het moment dat je tekende. Dat kan in principe een andere plaats zijn dan waar je het document hebt opgemaakt. De ontvanger wil dus zien waar jij was toen je jouw handtekening plaatste. Achter 'te' komt de plaatsnaam van dat moment.
Amadea