Op welke manier kun je veilig thuis geld verdienen?

Iedereen is op zoek na een leuke bijverdienste, maar welke sites zijn nou veilig en welke nou niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Welke site's er veilig zijn weet ik niet.. maar ik werkte bij een callcenter en daar kun je ook mee thuiswerken. EN het verdiend lekker.
Het werk moet je trouwens wel liggen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Moneymiljonair
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar verdien je ongeveer een tientje in 2-3 maanden, dus dat schiet niet op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze keren uit vanaf 12,50 maar zoals gezegd doe je daar een maand of 2-3 over.
club sence 24 euro per uur