Wat is het gemiddeld netto salaris van een autotechnicus met apk papieren?

Wat is op dit moment het gemiddeld netto salaris van een autotechnicus met apk papieren? Zelf ben ik al 10 jaar in dienst van de zelfde baas

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
1K
TurfGraver
3 jaar geleden
Netto zal van veel persoonlijke voorwaarden afhangen.

Antwoorden (1)

Volgens mij hoor je minstens rond de €1700-1800 netto te verdienen met 10 jaar ervaring en APK papieren.