Bij welke instantie kan ik een kalcht over mijn manager indienen?

Mijn manager heeft mij twee maanden geleden ziek naar huis gestuurd, dit omdat hij vermoed dat ik een hersenafwijking heb, ook verteld hij dingen over mij aan collega's die niet waar zijn. Ik ben inmiddels bij de bedrijf en huisarts geweest die hebben verklaard dat ik niet ziek ben, toch is hij van mening dat ik ziek ben ( volgens hem heb ik een hersenafwijking )en kan ik nog steeds niet aan het werk en zit ik in de ziektewet. Ik heb overal al aangeklopt, advocaat, P&O, vertrouwenspersoon, de vakbond etc. is er ergens een externe organisatie waar ik een klacht in kan dienen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou eens informeren bij Juridisch Loket

Het beste antwoord

Ik zou dit aan de UWV voorleggen! Omdat zij nu ook bemiddelen tussen jou, de manager en het bedrijf. Tot nu toe hebben ze alleen maar contact gehad met de manager blijkbaar. Ik vind het pesterij gedrag en totaal niet kloppen waar de manager nu mee bezig is. Het juridisch loket kun je ook even bellen, zij weten precies wat jij hieraan kunt doen. Succes