Was bam margera egt een pro stuntman toen hij de cky films maakten? want toen waren ze nog maar tieners met te veel tijd. dus was hij toen al egt pro?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Van Bam Margera Egt heb ik echt nog nooit gehoord. En geen idee wat CKY films zijn. Zal mij benieuwen of iemand weet of die Egt pro was, maar misschien was ie wel anti...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
echt professional bedoelt hij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ amadea, wie kent bam margera nou niet?
Iedereen kent hem!
Amadea
12 jaar geleden
Blijkbaar behoor ik niet tot iedereen.

Antwoorden (2)

Ze waren toen sowieso al professionele skaters en dus ook stuntmannen. ECHT (met ch) !!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bam margera is een skateboarder, acteur en radiopresentator. Sinds 1988 skate hij al. Mannen van Big Brother Magazine kregen de skate- en stuntfilmpjes van de CKY Crew te zien, waarin Bam Margera, Ryan Dunn, Brandon DiCamillo en Raab Himself de hoofdrollen hadden. Zij sloten zich aan bij de groep stuntmannen die aan het filmen waren voor wat later Jackass zou worden.