Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik aan een baantje?

Hoe doe je dat en hoe pak je dat aan? Ik woon in een dorp dus zat te denken aan werken bij een boermaar hoe ga je dat aanpakken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
702

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ga gewoon bij een boer langs beste een die je kent en vraag of ze nog hulp willen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 je was me voor
Stap gewoon op de boer af, hang een briefje in de supermarkt, zoek op internet naar bijbanen, kijk eens voor een krantenwijk - weekblaadjes (vind ik beter werk dan bij een boer en zelf tijd indelen), vraag aan vrienden, vraag aan familie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk op www.zoekeenbijbaantje.nl , meestal staan daar vacatures die vlal bij jou regio zitten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet hoe werken bij de boer tegenwoordig is, maar vroeger was het je kapotwerken voor een appel en een ei. Ik denk dat parttime postbode, krantjes rondbrengen meer oplevert. Ikzelf heb me (als student)weleens een paar weken als schilder verhuurd. Leverde leuk op. Heb je geen familie of kennissen die een verfklusje voor je hebben?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is volgensmij niet veel veranderd. Je mag al blij zijn als je een contract hebt en niet in het zwart werkt (als je dan een bedrijfsongeluk krijgt dan heb je pech).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat laatste is een beetje flauwekul. Ik pleit niet voor zwartwerken hoor. Maar je bent toch voor Ziektekosten verzekerd en een bedrijfsongevallenverzekering geeft toch niet zoveel meer dekking of wel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je zwart werkt en je krijgt op het werk een ongeluk, dan hoeft je baas niks voor je te doen. Stel je komt onder een trekker en je arm moet geamputeerd worden en je wou bouwvakker worden en dit kan nu niet meer dan zou je werkgever een compenstatie moeten geven maar als je zwart werkt heb je pech. http://www.cnvjongeren.nl/?id=9658
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die kans is natuurlijk niet zo groot, maar stel dat je wit werkt, moet de werkgever je dan wel een compensatie geven?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding