Als ik bij de KMAR wil (kon. Marechaussee zijn er nadelen?

Zijn er nadelen als je bij de Marechaussee wil? Ik heb bv gehoord dat je maar 5 jaar in dienst mag zijn en daarna moet je weer weg. Nadeel van mij ik bn 14 en bn pas geopereerd aan hart is dat ook een nadeel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (2)

Probleem is dat er heel veel aan het veranderen is bij de krijgsmacht en dat werkt ook door bij de KMAR. Op dit moment zijn er geen vacatures die opgevuld moeten worden. Nadelen vwb werken bij de Kmar, tja tov bijvoorbeeld reguliere politie heb je een heel apart vakgebied, dat moet je natuurlijk liggen. 14 jaar is te jong om te gaan werken en vwb je hart zal eea moeten gaan blijken tijdens een medische keuring. Maar waarom niet eens bellen met de werving van de Kmar. Gegevens staan in de link. Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké dank je wel als ik op me pc ben zal ik even op de link kijken. Ja idd 14 is ook te jong en idd heb je ook een heel ander vak gebied ik wil graag op Schiphol bij de KMAR maar ik ga nu met school een brede kant op zodat ik veel verschillende beroepen tegen kom. En ik wil wel voor 85 % zeker op Schiphol werken want ik hou van mensen om me heen. Ook zou ik op t platform willen maar voorlopig heb ik tijd in na te denken. Maar iniedergeval Bedankt! Ps ik heb thetrologie van fallot en ben er 4 wkn geleden aan geholpen.... Maar weet je Miss ook hoe t zit met die 5 jaar KMAR en dan weer weg?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op dit moment worden bijna alleen kortlopende contracten aangeboden,max 6 jaar. Maar men is ook druk aan het kijken of mensen van de Kmar over kunnen gaan naar de reguliere politie. Wie weet ligt daar een kans ???
een hartoperatie moet geen probleem zijn als alles nog naar behoren werkt.

je mag langer dan 5 jaar in dienst. Je mag alleen niet langer dan 4 jaar in de zelfde functie blijven.

voor de rest in elk werk zijn wel een paar nadelen te vinden zo ook bij de KMar.

op dit moment zijn er geen vacatures meer vrij voor een directe sollicitatie. als je 16 bent en een middelbare school diploma heb kan je je aanmelden voor het ROC brugjaar Kmar
Bronnen: