Mijn collega's zijn tegen zwangerschap,omdat het een drukke baan is. Wat nu?Ik wil alleen niet omdat dit mij tegenhoudt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dan ben je straks 80 en heb je geen kinderen, waarom niet vraagt je buurvrouw. Nou, zeg je dan ,mijn collega's van vroeger vonden dat het niet te combineren met hun werk.

Wat nu? Zorgen dat zij niet zwanger worden en zelf doen wat jij wilt. Als jij nu niet zwanger wordt omdat je "collega’s dat niet willen" en je bent te laat, dan zul je daar later misschien altijd spijt van krijgen. Je collega’s hebben niets met je prive-leven te maken.

Dat is duidelijk het verschil tussen collega's en vrienden. Als werknemer heb je recht op kinderen en daar hebben je collega's niets over te zeggen. Je moet je niet door hun laten beinvloeden. Sommige van hun zullen al kinderen hebben en daarom praten ze makkelijk.

Mijn vraag aan u zal na het lezen van uw vraag zijn wilt u wel echt een kind? U geeft aan dit te willen maar tergelijk ook wel niet vanwege de mening van u collega's. in u geval zou ik er nog even goed over nadenken of u het echt wilt vervolgens maken u en uw vriend de keuze om misschien toch nog maar even te wachten omdat jullie er zelf nog niet klaar zijn. Of jullie kiezen ervoor om ervoor te gaan ongeacht wat andere denken want dit is wat jullie willen. Kortom laat je keuze niet beinvloeden door je collega's of de mensen op GV. Deze keuze is aan u en uw vriend. zijn jullie er aan toe en zijn jullie er klaar voor? ja/nee en doe wat u denkt dat verstandig is!! Succes.

Als voor jouw collega's die baan het hoogste goed is moeten zij dat weten. Ik hoop toch niet dat ze vinden dat jij eigenlijk geen kind mag omdat het lastig is voor de 'werkvloer'. Denk nog eens even goed na over hoe jij je leven wilt inrichten. Je werkt mijns inziens om te leven en niet andersom.

Volgens mij heb je een 'algemene uitspraak' van een collega nogal persoonlijk opgevat. Ik geloof niet dat je je collega s of werkgever hebt gevraagd: '' is het goed dat ik zwanger ga worden?''. Als ze dit echt met nee hebben beantwoord joh, neem aan dat het een grapje is, of neem een andere, leuke baan.

Ben je getrouwd met je collega's? Zij hebben niets met deze beslissing te maken, Een vakantie zou nog afgekeurd kunnen worden, door je chef dan, als de werkdrukte te hoog is. Maar als jij voor je persoonlijke zaken op je collega's afgaat ga je het nog moeilijk krijgen. Rekening houden met is netjes laten afhangen van.. .niet

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100