Accepteren dat je minder verdient en niet de hele vakantie werken.

Geld verdienen zonder te werken is slechts weinigen op deze aardkloot gegegeven. En het feit dat je deze vraag stelt betekent wel dat het voor jhou niet anders zal zijn dan voor de massa.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door een halve vakantie te werken en voor de rest zuinig aan te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
door in de vakantie de avonduren te werken bv bij een schoonmaak bedrijf..
dan ben je overdag wel vrij om bv te gaan zwemmen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door matrassen uit te proberen in een matrassen fabriek.
Meld je aan als tester, welterusten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
tja de meeste mensen worden niet slapend rijk he!

Dus een goede tip!

Wil je veel geld?
Moet je veel werken.

En anders iets zoeken wat goed betaald dan kun je minder werken!

Anders moet je bedden tester worden kun je heel de dag lang uit liggen, en je krijgt er nog voor betaald ook dus misschien is slapend rijk worden voor jou wel weg gelegd!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je gaat voor je huis zitten op een stoel met een bord om je nek waar op staat; HELP, ik wil geld verdienen zonder te werken!
Of het echt werkt weet ik niet; maar waarschijnlijk heeft nog nooit iemand dit geprobeerd, dus niet geschoten is altijd mis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Diefstal, inbraak, fraude, oplichting, afpersing en beroving al, dan niet in combinatie met bedreiging en intimidatie. Het voordeel is dat je dan gelijk een heel lange vakantie krijgt met vol pension in één der rijkshotels.

Voor de rest is eigenlijks alleen een deeltijdbaan mogelijk. Ik weet niet of die er bestaan voor de vakantieperiode. De verdienste is dan natuurlijk ook een stuk minder.

Een andere methode is iemand zo gek krijgen dat hij/zij werkt en jij het salaris ontvangt. Maar meestal is daar weer een keuze van het eerste idee voor nodig met natuurlijk bijbehorend voordeel.

Kijk niet naar mensen die rentenieren. Voor ze dat hebben bereikt moet er eerst heel wat werk en opleiding worden verzet. De mensen die maar uitgeven zonder ooit een slag te werken zijn mensen met wat ze noemen "oud geld". Mensen uit steenrijke families die bij hun geboorte al konden rentenieren. De beruchte Osama Bin Laden is daar een voorbeeld van. Hij was bij zijn geboorte al miljoenair en is zoon van een vader die een groote bouwonderneming in Egypte heeft die al vele generaties terug gaat. Onze eigen ex minister-president Ruud Lubbers is ook een voorbeeld, alleen hij werkte wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als u onroerend goed bezit kunt u dat verhuren. Of valt een huis verhuren ook onder 'werken'?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer anders s'nachts te werken, dan verdien je meer dan mensen die hetzelfde werk overdag doen :)

Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via internet bij verdienen, artikelen plaatsen op Infoyo of een blog starten.