hoe weet ik welk loon bij mijn functie past zonder cao??deze hebben wij niet..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
ronron1212
12 jaar geleden
Ik weet niet hoe groot de onderneming is waar je werkt. Maar de meeste ondernemingen hebben wel een loon indeling voor functies. Je kunt altijd nog kijken in een CAO van een soort gelijke branch.

Antwoorden (2)

Kijk eens op het salariskompas van Intermediair. Daar kun je voor een groot aantal branches en functies opzoeken wat het gemiddelde loon is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt. Dat is meer een salarischeck voor hoger opgeleiden. Als je naar de salarischeck op www.loonwijzer.nl gaat, kun je qua opleiding ook voor MBO en lager kiezen. Maar verder lijken ze wel erg op elkaar.
Op www.loonwijzer.nl kun je een "salarischeck" doen. Dan zie je wat mensen met een vergelijkbare baan en vergelijkbare opleiding en ervaring gemiddeld verdienen.
De directe link naar de salarischeck is http://www.loonwijzer.nl/home/salarischeck .