wat denk je van www.afspreken.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
google agenda.... je kan zelfs een sms-je laten sturen en meerere herinneringen laten geven, ik vind het perfect.

Je kan ook verschillende agenda's in 1 oogopslag beheren.

Gewoon een google account maken en op agenda klikken.
12 jaar geleden
In outlook kun je een afspraak plannen en die geeft een tijd {die jezelf aangeeft} voor je afspraak een melding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zet ze in mij Gmail. Werkt prima!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook datumprikker.nl is een handige site om tot een afspraak te komen met meerdere mensen. Hebben wij al regelmatig gebruikt!
http://www.datumprikker.nl/dp/scripts/default.asp