Zorg dat je je lekker voelt in de kleding die je aan hebt, dat geeft zelfvertrouwen en verder denk ik dat je vandaag, als eerste dag, niet veel meer hoeft te doen dan luisteren wat er uitgelegd wordt. Probeer te ontspannen door goed op je ademhaling te letten.
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het is niet zo gek dat je de eerste dag zenuwachtig bent. Laat deze eerste dag gewoon over je heen komen. Meestal wordt er rekening mee gehouden dat je er voor de eerste keer bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is helemaal niet raar dat je zo nerveus bent. Zo'n eerste dag is altijd spannend. Mensen snappen dat heus wel, ze zullen je echt niet gek aankijken dat je je niet op je gemak voelt. Wees gewoon jezelf! En laat het allemaal maar rustig over je heenkomen. Als je echt té zenuwachtig bent, zeg het dan gewoon. Iedereen heeft daar begrip voor en zal proberen je op je gemak te stellen.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe inderdaad kleren aan waar je je prettig in voelt,probeer de namen te onthouden van de mensen die zich voor stellen,toon interesse en stel vragen.Stel je bescheiden op en have fun.
Suc6 het gaat je vast lukken.