wat is marketing?

ik wil die richting wel volgens.
maar nu wil ik eens weten wat dat precies is en wat in je moet doen voor die job en welke richting moet je uit?
en hoe lang moet je studeren voor dat?

alvast bedankt xd

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus je wil iets maar weet niet wat het is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Commerciële Economie, daar leer je de marketing kant van bedrijven. Misschien dat dat iets voor je is? :P

Antwoorden (3)

http://zakelijk.infonu.nl/marketing/102-wat-is-marketing.html

Op deze site word voor je uitgelegd wat marketing is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan veel zijn ma je moet denken aan promotie en dat ie in een bedrijf zit en bedenk hoe krijg ik meer klanten of hoe laat ik klanten meer van mijn product gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Vandale zegt; mar·ke·ting [ma:rketing] de; v(m) commercieel beleid

Waar het in het dagelijks bedrijfs op neer komt is hoe men het bedrijf een uiterlijk geeft via reclames, folders, relatiegeschenken, uitingen in de media etc.