Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat gebeurt er als ik 900 euro stage vergoeding krijg?

Ik ben zelf 17 jaar en ik krijg 900 euro stagevergoeding (waarschijnlijk) gaat er dan wat gebeuren met de huursubsidie van mijn ouders? want ik woon natuurlijk nog gewoon thuis

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
uhh ik denk per maand :o
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jouw inkomen wordt bij het inkomen van je ouders gerekend dus je ouders zullen waarschijnlijk geen huursubsidie meer krijgen. Door je ouders tegemoet te komen zou je het tekort aan je ouders kunnen geven.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik kan me niet voorstellen dat het inkomen van een minderjarige meegeteld wordt bij de huurtoeslag.
Als je het allemaal zeker wilt weten, bel dan de belastingtelefoon, of ga er langs als hij in de buurt zit
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden
Een kind is voor de huurtoeslag een medebewoner. Het inkomen van het kind (medebewoner) telt niet mee als het kind jonger is dan 23 jaar en het inkomen niet meer bedraagt dan € 4451. De stagevergoeding is dus niet van invloed op de huurtoeslag van je ouders. Lees de informatie van de Belastingdienst: http://www.toeslagen.nl/intermediairs/intermediairsentoeslagen/intermediairsentoeslagen-10.html
(Lees meer...)
fisbel
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding