Email-werk.nl is een thuiswerksite die op markplaats adverteert, is dit een bonafide organisatie: er moet een startpakket gekocht worden ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Zegt al genoeg je moet eerst iets kopen je komt er voor werk toch.
Ritsuka
10 jaar geleden
Niet doen, is nep
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet doen. Het starterpakket is het enige wat je krijgt. In dat starterpakket staat heel erg veel onzin. Het punt is eigenlijk dat je dit starterpakket zelf weer moet doorverkopen om geld te verdienen.
Het hele systeem bestaat dus uit het verkopen van een pakket die je vertelt hoe je het pakket moet verkopen. Scam dus.

Antwoorden (2)

Als je inschrijfgeld moet betalen, een starterspakket moet kopen of wat dan ook moet betalen om aan het werk te mogen: niet doen! Dit is denk ik zo goed als zeker een vorm van zwendel. Google eens op de naam van je woonplaats en "thuiswerk".
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee dit is niet betrouwbaar. Dit is helaas een bekende "scam" (zie bron). In dit geval bevat het startpakket niets anders dan de opdracht om datzelfde pakket weer door te verkopen aan andere thuiswerkzoekenden.

Dit is geen echt thuiswerk, maar gewoon een verkapt ponzi-scheme oftewel piramidespel. En piramidespelen zijn verboden in Nederland.