Ik heb schulden en wil daarom in de erotische sector gaan werken. Welke voors-en tegens kleven daaraan vast?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil erotische massages gaan geven. Geen sex.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idd ligt eraan wat je wilt gaan doen. Als hoer kan je veel geld verdienen lijkt me een voordeel, nadeel je bent een hoer!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nadeel: oude vieze (dikke) mannen moet je dan ook masseren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eens met wagenaar en jelle! slimshady: het kan ook gewoon leuk, sociaal werk zijn. Kijk ook eens op http://www.rodedraad.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor de tip! Goede site, goed initiatief.

Het beste antwoord

je bent veel reistijd kwijt, want je wilt liever niet werken in je woonplaats, maar liever een flink eindje verderop.
als je een rondje markt doet, wil je niet nageroepen worden.
je zal beter in een massageclub kunnen werken dan thuis, om voornoemde reden, maar ook ivm bescherming.
in die club zal je sterk in je schoenen moeten staan.
de klant kan meer van je verlangen, maar ook de baas kan je onder druk zetten je grenzen te verleggen.
vaak kom je in aanraking met louche types, en met druggebruik.
doe je het wit, dan heb je een stigma.
doe je het zwart, dan moet je vrezen voor regelmatige invallen van politie en belastingdienst.
het werk is lichamelijk en geestelijk best zwaar.
je moet gaan liegen tegen je omgeving, over wat je doet.

er staat een zeer goed loon tegenover, dat is waar.
bedenk echter goed of het je meer oplevert dan dat het je kost.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Een probleem is dat je zowieso tegen taboes aan gaat lopen. Bepaalde mensen in je omgeving zullen dit niet kunnen accepteren. Zelf als je 'alleen maar' masseert, zijn dit handelingen waarvan en deel van de bevolking vind dat die alleen in relationele sfeer zouden moeten plaats vinden.
Het bedrijfsgebied waar je in wilt werken is omgeven met allerlei semi-criminele activiteiten, en je loopt het risico dat -als je niet stek in je schoenen staat EN op de verkeerde plek aan het werk komt- er zelf ook dieper in zakt; Snel geld is erg verslavend.

Voordeel: Je kan relatief snel geld verdienen. Het is werk met veel sociale kanten.

Toegevoegd na 1 minuut:
-- je ziet overigens meteen wat ik bedoel als je bij de reacties op je vraag kijkt --
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Massages geven dan ben je niet meer anoniem en kun je herkent worden, je weet hoe sommige mensen er tegen aan kijken. Je kunt wel anoniem blijven als je via de telefoon erotische gesprekken aan gaat bieden. Verdient leuk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voordelen zijn dat je veel verschillende mensen ontmoet en makkelijk geld verdient, het is leuk, lekker en prettig (lekker, nou ja, ligt er aan wát je doet, want "erotische sector" is een ruim begrip tegenwoordig) om t doen en het is geen vervelend soort werk. Je leeft in een leuk en luxueus wereldje

Nadelen zijn dat, als je iets doet waarbij mensen je zouden kunnen herkennen (internet bijv), je een soort van bekendheid wordt. Mensen in je directe omgeving zouden het niet kunnen waarderen, waardoor je contacten kan verliezen. Ook moet je jezelf regelmatig laten controleren. Je kan de grip verliezen tussen "echte liefde" en "alleen om de sex" en daarin het verschil niet meer (goed) herkennen (De werkelijkheid dus). Ook kan je de totaal verkeerde mensen ontmoeten. Mensen kunnen verliefd op je worden, zelfs als je dat niet wilt. Je geeft ze het idee dat zij speciaal zijn, terwijl dat niet in je bedoeling ligt. Het kan zelfs gebeuren dat, als je iets kiest waarbij je daadwerkelijk mensen ontmoet, je iets moet doen wat jij niet wilt. Die kans is reëel aanwezig.

Je moet dus behoorlijk stevig in je schoenen staan, je bekkie bij je hebben en niet over je heen laten lopen. En vooral: het moet je wel liggen, je moet er wel het "type" voor zijn die letterlijk én figuurlijk "geilt" op aandacht. Je moet dus een behoorlijk open persoon zijn. En je moet behoorlijk egoïstisch zijn aangelegd, want je doet dit alleen voor je eigen lol en niet voor de ander. Je moet ook weten dat de ander dit dus ook doet voor zichzelf en niet voor jou.

Daarnaast moet je héél goed je huiswerk doen, zeker weten dat het 100% betrouwbaar is en je niet bij het verkeerde bedrijf naar binnen stapt en je in het criminele circuit terecht komt.

Toegevoegd na 2 minuten:
Want het ligt er ook nog eens aan of je het wit doet, of zwart.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het voordeel dat iedereen noemt, dat het goed verdient... blijkt reuze tegen te vallen. Zie bron. Het verdient echt niet zo geweldig tot ronduit triest weinig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch een goede link, bedankt.
Ik heb wel eens gehoord dat ze in massagesalons voor een groot deel ook al the way gaan na een massage die overgaat in een massage aan het geslachtsdeel enz?
Ik zou als ik jou was eerst heel goed nadenken of je dit wel echt kan.
Zou je er later geen spijt van krijgen?
Ik vind het erg voor je dat je schulden hebt dus ik raad je aan om naar de gemeente waarin je woont te gaan om te vragen om schuldhulp(sanering).
Ook al heb je nu bv een klein/geen inkomen.
Als je wordt geaccepteerd dan heb je het wel voor 3-5 jaar erg krab.
Je kunt daarbij ook naar een maatschappelijk werkster en/of een sociaal raadslid eventueel.
Dit is misschien geen antwoord op je vraag maar ik hoop dat je van gedachten veranderd en je op andere oplossingen voor je schulden komt die er wel zijn.