ikword op 6sept 16 ,wat kost mij dan een compleet brommercetificaat?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zogenoemde bromfietscertificaat is al anderhalf jaar een AM rijbewijs...

Het beste antwoord

Het theorie-examen kost €32.45.
Het ministerie van verkeer en waterstaat gaat nog beslissen óf en wanneer er een praktijkexamen word invoerd. Mocht dat binnen 2 jaar zijn (dus voor je je rijbewijs haalt) dan zal je dat examen ook nog moeten halen. Maar daar hoef je je nu absoluut nog niet druk over te maken..
In het kort; €32.45 dus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Deze heb ik gevonden. Voor 29,95 euro heb je een bromfietscetificaat en heb je geen boeken nodig en 100% slaaggarantie.
http://www.brommerexamen.nl/index.php?textzone=textzone_affiliate.inc.html