Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik film rollen of iets in die aard vinden?

Ik wil al heel lang en graag acteren, ik heb 1 jaar toneel gehad. Maar ik weet totaal niet waar ik moet beginnen zoeken. Het liefst zou ik iets willen vinden in of rond limburg maar als dat nie kan mag het verder zijn. (België)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
974

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

de meeste produceren maken gebruik van de diensten van catingbureau's. het is dus zaak dat je je bij verschillende castingbureau's inschrijft, zodat je te vinden bent.

verder is het verstandig dat je acteerles gaat nemen. dat kan prive les zijn, je kan je inschrijven bij een dagopleiding, of je gaat bij het amateurtoneel. op die manier kom je ook al in contact met mensen uit "het wereldje".
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb al een paar keer naar castingbureaus gezocht maar ik vind er gewoon geen :s
Je kan je het beste inschrijven bij een castingbureau in Limburg.

Via Google vond ik dit Limburgs castingbureau, in Obbicht:

Metronprodukties
Koestraat 10-A
6125BE Obbicht
tel: 046-4523720
mobiel: 0630389927

Het is maar een voorbeeld; er zijn er vast meer te vinden.

Toegevoegd na 2 minuten:
Op de website van metronprodukties staat een ander mobiel telefoonnummer (namelijk 0620402464) dan wat ik vond op http://www.filmindustryguide.nl/users/view/2616
(Lees meer...)
Antoni
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
metronprodukties is in het nederlands Limburg, ik zocht er in het Belgisch Limburg

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding