Bij welke baan moet je goed opgeleid zijn en hoef je niet de hele dag op kantoor te zitten?

Ik wil later een goede baan hebben, alleen wil ik ook weer niet de hele dag binnen zitten..?

Welke banen zijn goed "betaald" en hoef je ook niet de hele dag op eens stoel te zitten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
9K

Antwoorden (13)

Wil je nou niet binnen zitten of niet de hele dag op een stoel zitten? Buiten: bouwvakker, hovenier, fotograaf, journalist. Binnen met weinig zitten: verpleging, arts, fysiotherapeut, docent, kinderopvang....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk nou eerst eens wat je kúnt en wilt..

Doe je opleiding en zo komt er waarschijnlijk vanzelf uit waar je goed in bent. En dan kun je in díe hoek gaan zoeken wat er mogelijk is.

Als docent hoef je niet op kantoor te zitten en sta je voor de klas. Maar misschien wil je dat helemaal niet worden. Ik kan moeilijk vijftig beroepen gaan opnoemen.
De tijd zal het leren. Maak eerst je school af en zie waar je uitkomt. Kennis hebben is ontwikkeling. Dat is voor elke baan fijn. En denk er intussen rustig over na.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Officier in het leger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schaapherder, lekker de hele dag buiten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hangt volgens mij af in welke sector je werkt en dat is ook sterk afhankelijk van je werkgever
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als lasser & lift reparateur kan je momenteel serieus goed geld verdienen. In Australie kan je nu goed geld verdienen als surveyer. Maar dat is nu. De beroepen die het nu goed doen, kunnen over 20 jaar weer een overschot aan mensen hebben. Geen peil op te trekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Accountmanager
Marachausee ( geen idee of ik het goed schrijf:-)
Politie
Projectmanager
Troubleshooter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Artsenbezoeker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grappige reactie...ik snap hem alleen niet binnen de context.
uitvoerder van projecten.

En dan kan je uitvoerder of werkverantwoordelijke zijn in alle vormen die met het project te maken heeft.

Of je staat voor een product. Of voor een bedrijf wat diensten verleend.

Deze mensen zitten zowel binnen en buiten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de meeste universitaire studies kom je niet op een kantoor terecht (stoel) en ben je niet de hele dag aan het zitten. Overigens is het ook wat je er zelf van maakt tijdens je opleiding. Maar je kunt je beter richten op een opleiding die je leuk vind om mee te beginnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Treinconducteur. Dan kom je nog eens ergens en mag je vrij
reizen.
In de horeca: bar man of ober.
En goed betaald? Ach als je maar plezier hebt in je werk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk gewoon eerst naar wat voor soort studie je leuk vind ga je dan pas richten op een speciafieke baan want bij iedere opleiding passen wel binnen/buiten banen ga op opendagen kijken en vraag naar de mogelijkheden zo kom je er het verst e mee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Denk even aan de Horeca:

Je kunt studeren aan de Hoge Hotelschool (Scheveningen / Amsterdam / Maastricht / Leeuwarden)

Hiervoor heb je een Havo of MBO 4 papiertje nodig een 2de moderne vreemde taal. economie is een pré en beheersing van engels vereist.

Na deze opleiding ben je 'hoog opgeleid', heb je een baan waar je niet de hele dag op een stoel hoeft te zitten en wordt je ook nog eens leuk betaald :).