Bij welke baan moet je goed opgeleid zijn en hoef je niet de hele dag op kantoor te zitten?

Ik wil later een goede baan hebben, alleen wil ik ook weer niet de hele dag binnen zitten..?

Welke banen zijn goed "betaald" en hoef je ook niet de hele dag op eens stoel te zitten?

Weet jij het antwoord?

/2500

Wil je nou niet binnen zitten of niet de hele dag op een stoel zitten? Buiten: bouwvakker, hovenier, fotograaf, journalist. Binnen met weinig zitten: verpleging, arts, fysiotherapeut, docent, kinderopvang....

Dat hangt volgens mij af in welke sector je werkt en dat is ook sterk afhankelijk van je werkgever

Als lasser & lift reparateur kan je momenteel serieus goed geld verdienen. In Australie kan je nu goed geld verdienen als surveyer. Maar dat is nu. De beroepen die het nu goed doen, kunnen over 20 jaar weer een overschot aan mensen hebben. Geen peil op te trekken.

Bij de meeste universitaire studies kom je niet op een kantoor terecht (stoel) en ben je niet de hele dag aan het zitten. Overigens is het ook wat je er zelf van maakt tijdens je opleiding. Maar je kunt je beter richten op een opleiding die je leuk vind om mee te beginnen.

Kijk gewoon eerst naar wat voor soort studie je leuk vind ga je dan pas richten op een speciafieke baan want bij iedere opleiding passen wel binnen/buiten banen ga op opendagen kijken en vraag naar de mogelijkheden zo kom je er het verst e mee

Denk even aan de Horeca: Je kunt studeren aan de Hoge Hotelschool (Scheveningen / Amsterdam / Maastricht / Leeuwarden) Hiervoor heb je een Havo of MBO 4 papiertje nodig een 2de moderne vreemde taal. economie is een pré en beheersing van engels vereist. Na deze opleiding ben je 'hoog opgeleid', heb je een baan waar je niet de hele dag op een stoel hoeft te zitten en wordt je ook nog eens leuk betaald :).

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100