Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een probleem ik heb 1 jaar bouw gedaan. alleen nu ben ik er mee gestopt ik vond het niet leuk. nu moet ik een opleiding hebben voor volgend

jaar. ik heb zoek opleiding nivea 2 dan zie ik alleen opleiding verkoper en logistiek medew erken die nog enigsinds te doen zijn maar als ik denk aan ik een winkel elke dag dat lijk me niks en elke dag in een fabriek lijk me ook niks, mij lijk het leuk om op veel plekken te komen enzo of ooit een eigenbedrijf. wat zou ik volgend jaar kunne doen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik weet niet hoe oud je bent, maar zonder opleiding kom je echt niet ver. Je schrijft dat je een eigen bedrijf wilt, ooit.
Denk dan eens aan een opleiding in die trant, boekhouden etc. Maar ook verkoop kan je dan goed van pas komen.
ALs je op veel plekken wilt komen is een chauffeurs opleiding misschien een leuke opleiding voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding