Klinkt Misschien raar, maar neem een kookwekker mee naar je werk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom niet gewoon de wekker van je mobiele telefoon zetten?
Annswers
12 jaar geleden
heel eenvoudig maar goeie tip!

Andere antwoorden (3)

Wekker inschakelen.
programmatje opde computer gebruiken dat om de bepaalde tijd de boel stopzet ter voorkoming van RSI
(bestaat dat trouwens nog tegenwoordig?, hoor ik nooit meer iets over)
anneliez
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
bij ons op het werk staat dat er op, maar ik heb het uit staan. Dat ding wil je elke 2 minuten 10 seconden laten pauzeren, erg overdreven..
anneliez
12 jaar geleden
tijd is in te stellen volgens mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat word bij ons (bank) ook gebruikt, erg irritant als je net een klant aan de telefoon hebt en je moet snel iets opzoeken op de pc...Dus deze wordt direct weggeklikt. Ik zie trouwens nooit iemand van die rare oefeningen doen, lachwekkend gewoon. Maar ik zorg wel voor dat ik af en toe van mijn werkplek loop.
Als je met een computer werkt zou je deze timer van tijd tot tijd kunnen laten waarschuwen dat je pauze moet nemen.
12 jaar geleden
Gebruik het alarm op jou mobieltje als je die erop hebt zitten .