Commerciëel ingesteld
Prettige telefoonstem
Goed, accentloos Nederlands
Prestatiegericht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vooral heel veel geduld hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad Commercieel Gericht zijn,
Sociaal zijn
Een prettige/enthousiaste stem of manier van praten hebben,
Algemeen Beschaafd Nederlands Spreken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet ook goed luisteren
Klant gericht zijn
Commercieel
meelevend
Goede/snelle typvaardigheid
Goed met de computer overweg kunnen
Snel met nieuwe computerprogramma's kunnen werken
Targets kunnen behalen

Als je aangenomen bent krijg je een opleiding voordat je aan het werk gaat voor het bedrijf.
Daar krijg je een training van een paar weken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als aanvulling nog: flexibel zijn, zowel binnen een gesprek als vaak ook in werktijden.
Om kunnen gaan met boze en/of teleurgestelde bellers (inzien dat ze niet boos op JOU zijn maar op watt je vertegenwoordigt: op het moment van het gesprek ben jij het bedrijf/de organisatie).
Om kunnen gaan met de druk als je in een callcenter werkt waar wachtrijen zijn.
Kunnen 'scoren' als je commercieel belt.
Een goede babbel hebben.
Aanvoelen wanneer je kalm aan moet doen en wanneer je een gesprek bij moet sturen en dat ook kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tegen een stootje kunnen.
Je zal niet de eerste zijn die voor alles en nog wat word uitgekafferd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat komt wel eens voor, maar dan is het juist de kunst om te luisteren waarom iemand boos is en als je goed je vak verstaat probeer je het voor elkaar te krijgen dat de klant uiteindelijk tevreden ophangt.