als ik een eigen bedrijf wil beginnen waar in kan ik dat het best doen

Toegevoegd na 13 minuten:
voetbal is mijn echte hoby, maar zijn dit veel winstgevende zaken?

Toegevoegd na 13 minuten:
voetbal is mijn echte hobby, maar zijn dit veel winstgevende zaken?

Toegevoegd na 13 minuten:
voetbal is mijn echte hobby, maar zijn dit veel winstgevende zaken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

In iets waar je goed in bent of waar je veel ervaring in hebt.
Ga je iets doen waar je niet goed in bent of iets wat je niet kan, is de kans groot dat het geen succes wordt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In iets wat je echt leuk vindt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat zijn jouw interesses? Daar kan je misschien iets mee doen. Heb je een opleiding gevolgd? Zo ja, probeer daar dan iets mee (een opleiding garandeert natuurlijk geen goedlopende eigen bedrijf).

We kennen jou niet en dan is het moeilijk om te zeggen wat bij jou past, maar als je bijvoorbeeld computers enorm interessant vindt, kan je bijvoorbeeld een computerwinkel openen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In jouw geval, waar je nog niet goed weet welke kant je op wilt, kan je het beste een bedrijfje beginnen waarvoor je niet zo veel moet investeren. In dat geval is een internetwinkel toch het gemakkelijkst.
En wat je dan gaat verhandelen: dat is iets dat bij jou moet passen.
itsme
12 jaar geleden
In voetbal kan je echt geld verdienen. Alleen de kans dat het je lukt... vrij klein. Maar een echte doorzetter komt er vaak wel.