Stel je moet op zoek naar een nieuwe baan.Wat zou je gaan doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

niets maar moet moet dan geven ze mij er ook maar een opleiding bij. en ga ik in het ziekenhuis werken.

Eerst hard huilen, ik heb een prachtige baan, en daarna op zoek gaan naar een zelfde baan, hooguit naar een iets groter bedrijf, werk nu bij een heeeeeel kleintje

mijn cv aanpassen

Je gaat op zoek naar vacatures op het internet of in de krant en je schrijft je in bij het CWI. Je gaat informeren bij uitzendbureaus en je vraagt aan vrienden en collega's of zij niets weten.

CV kritischer bekijken Lijstje maken van wat ik precies wil Vacaturesites bekijken Kranten doorbladeren Selectie maken Briefjes schrijven Briefjes posten Duimen en wachten

www.werk.nl

extra lange zomervakantie inlassen.... :) en dan vacature`s zoeken, en cv`s maken en enigzins iets wat sjoemelen... ooooops.

Naar het arbeidsbureau...

Zorg eerst voor een goed diploma. Weet welke baan je wilt. Dan ofwel sollicitatiebrieven schrijven naar bedrijven die in de krant staan, ofwel naar het arbeidsbureau. Je kunt de Gouden Gids/telefoonboek pakken en bedrijven bellen of ze nog een vacature (vrij) hebben.

Allereerst mijn voorkeuren en kieskeurigheid wat bijstellen en (tijdelijk) iets aannemen wat misschien niet mijn eerste keus is, maar wel brood op de plank brengt. In de tussentijd bied ik mijn ge-update CV breed aan en ga ik op internet de vacaturesites af. Vervolgens maak ik alsnog de switch wanneer iets beters voorbij komt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100