ik wil een webshop weet nog niet met wat (tips), zal je hier rijk van worden?

Toegevoegd na 15 minuten:
heb je tips van producten etc,
in voetbal ben in erg geintreseert.

Toegevoegd na 1 uur:
hoe kan je bijvoorbeeld goedkoop in kleding zijn, hoe kom je er aan

Toegevoegd na 2 uur:
dankjewel hoor voor de hulp, alleen hoe kan ik bestellen in die landen??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga er maar vanuit dat het in het begin heel veel tijd kost en dat je er nauwelijks wat aan verdient.

Doe dus vooral iets wat je leuk vindt.

Toegevoegd na 42 seconden:
Als ik iets zou weten, zou ik het zelfs gaan verkopen. :-P

Toegevoegd na 1 uur:
Kleding: veel goedkoper dan bijvoorbeeld de grote outlet winkels is lastig. Die gaan het zelf halen in bijvoorbeeld Italië, maar om als beginner ff voor 100.000,- kleding te bestellen..

Maar het kan wel, bijvoorbeeld klein beginnen, geen winst maken, groter worden en dan wel winst maken.
Of iets zoeken wat alleen in de V.S. en Azie te krijgen is en dat hierheen gaan halen, dan kan het snel gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zoek een product dat jou interesseert, dit zal jij het best kunnen verkopen. Of ga op zoek naar dat gat in de markt, iets waar mensen belang bij hebben maar nog moeilijk (of niet) aan kunnen komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zal in ieder geval een ervaring rijker zijn. Kleding doet het altijd goed en schoenen