Weet iemand een goede titel voor mijn afstudeeropdracht? Het gaat over de impact van huiselijk geweld op kinderen...

Het gaat over hoe je het beste kunt inventariseren wat de invloed is van huiselijk geweld op kinderen.....

iemand suggesties? Het moet pakkend en prikkelend zijn...met een ondertitel (optioneel).

Alvast bedankt voor het meedenken!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (4)

Wanneer een corrigerende tik een dagelijks pak slaag wordt - Een studie naar de invloed van huiselijk geweld op adolescenten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Getekend voor het leven!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zien van de klap is erger dan de klap zelf.
Die klap kan nog lang naklinken.
Kinderen kunnen levenslang krijgen door onveiligheid in het gezin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
LOSSE HANDJES
onderzoek naar de methode om huiselijkgeweld op kinderen te inventariseren.