Ik ben 17 jaar en zit op school. Wil wat geld verdienen maar weinig tijd. Weet iemand een leuk handeltje om goed geld te verdienen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (3)

Als je handig bent; op marktplaats goedkope fietsen/brommers kopen, opknappen en met winst verkopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigen shirtjes ontwerpen, gewoon textielstiften kopen en leuke dingetjes erop tekenen. Doe ik wel eens, mijn shirtje bijeen is 5 euro maar ik vraag er 10 voor ;) Moet je wel willen en creatief genoeg voor zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt wat klusjes thuis doen, zoals in de tuin werken, stofzuigen etc. en dat dan elke week 5 uur en dan vraag je of je daar geld voor kunt krijgen. Je kunt ook auto's gaan wassen, schoenenpoetsen. Krantenwijk in het weekend kun je ook doen. Als je handig bent, kun je dingen repareren. Folders uitdelen. Succes!!