Waarom verdient je bij de Hema veel minder dan bij de supermarkten ?

Bij hema krijg je iets meer dan 5 euro p/u maar bij de supermarkten krijg je bijna 8 euro p/u

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Supermarkten die meer dan minimumloon geven? Meteen voor gaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de supermarkten zitten vaak de vakantietoeslag al bij in het loon verwerkt. Dat had ik ook.

Antwoorden (4)

Dat slaat eerlijk gezegd nergens op, vind ik persoonlijk.

Beide geven ongeveer het minimumloon. Naarmate je doorgroeit, ouder wordt en betere resultaten levert krijg je meer betaald.

Hou je er rekening mee hoelang die persoon er werkte en hou oud die is, vergeleken met de medewerker van het andere bedrijf/winkel?

Hema, jumbo, Bas vd heijden, al mn vrienden krijgen gewoon €4-7. Ik heb een paar vrienden die werken er meer dan 4 jaar die krijgen wel €8 of meer.

Ik denk dat dit het beste is wat ik je kan vertellen ;)

Tenslotte.. Iedereen wilt toch zo goedkoop mogelijk uit zijn? Vooral Supermarktketens, die geven het minst qua loon ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk dat dat niet zo simpel ligt.

Weet je zeker dat je het hebt over
dezelfde leeftijd
hetzelfde aantal uren
hetzelfde aantal jaren gewerkt
etc.
Kortom: de omstandigheden kunnen verschillen.

Hier vind je de minimum(jeugd) lonen.
Per uur, maar ook bij verschillende uren per week werken en per leeftijd.
http://financieel.infonu.nl/geld/11030-minimumloon-minimumjeugdloon-januari-2011-uurloon.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is ook nog eens zo dat bij de supermarkten de vakantietoeslag en nog aantal zaken er al bij inzitten waardoor je loon sowieso al hoger uitvallen. En verder zijn de punten hier boven ook belangrijk..
Een en ander kan liggen aan de CAO, het aantal uren dat je op bijzondere tijden werkt, bijvoorbeeld zaterdag of zondag en aan de leeftijd. Dus dit is niet zomaar te verklaren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die IAsk;

Veel is al genoemd. Let ook goed op of je misschien geen bruto en nettobedragen door elkaar haalt.