Ik wil iets later doen, <ben nu 14> .. op het gebied van Engels spreken.. Nou zoek ik een leuke baan om Engels mee te verbinden, behalve tolk.

Weet iemand een leuke baan? (Ja ik ben wat jong, maar ik ben nieuwsgierig)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Verhuis naar Engeland of de VS, kan je heel de dag engels praten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Docent engels, reisleider, gids.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Docent Engels, .. tja, dan geef je les en ben je er niet altijd mee bezig. Reisleider, dan moet je ook goed geschiedenis kennen, en daar heb ik een hekel aan, en gids.. tja zou kunnen. In elk geval, bedankt voor je antwoord =D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met 14 jaar?????
Luchtverkeersleider, catering steward, piloot.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
docent op een tweetalige school!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pop journalist.
Correspondent voor buitenlandse RTV of krant
Medewerk(st)er bij buitenlands bedrijf