wat is ong. het salaris van een eventmanager?

hoeveel krijg je ong netto per maand?
kan je jezelf en/of een gezin ermee onderhouden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je bent 15? Dus ik gok dat je aan het kijken bent wat je met je opleiding wilt gaan doen. Heb je ervaring? (deze vraag klinkt raar, want als je net van school komt meestal niet. Maar als je weet wat je wilt gaan doen kan je in die richting een bijbaan zoeken. Dan kom je met 4 jaar ervaring van je opleiding af en dan heb je echt een voorsprong op andere starters) Wat is het niveau van je opleiding? Beetje flauw: geld krijg je niet, dat verdien je, dus als je echt goed bent..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha ja, we moeten voor school dit soort dingen onderzoeken. ik heb geen ervaring,
en dus nu vmbo-t, hierna wil ik havo gaan doen
en daarna hbo media en entertainment management doen
en dan eventmanager worden. ik had het niet over geld krijgen of verdienen haha,
ik had het over het gemiddelde inkomen

Het beste antwoord

Vaak hoor je over dit beroep hoge salarissen, laat je hier niet door verleiden want het valt best wel tegen. Een beginner zit rond de 1800 netto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is 38400 per jaar bruto => 3200 bruto per maand.
Eventueel nog een 13e maand, vakantiegeld en winstdeling.
Genoeg dus om een gezin te onderhouden.