Wat zijn goede internetbaantjes of zij die er helemaal niet

Kan je door bv een bijbaantje te hebben geld verdienen of niet zo ja welke site('s) dan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

www.moneymiljonair.nl
haha.

Toegevoegd na 10 seconden:
Je krijgt het geld wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb het toch nooit gekregen ;(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm, ik kreeg het wel
Voor zover ik weet bestaan die niet. Internetbaantjes gaan uit van heel veel klikken en heel weinig verdienen, of zijn gebaseerd op piramideconstructies (koop nu een lidmaatschap voor 10 euro, werf 10 nieuwe leden en krijg 15 euro terug!!!).

Er zijn mensen die goed geld verdienen met online pokeren, maar dat wil dus zeggen dat er ook heel veel mensen zijn die er flink aan verliezen.

Je kunt beter een echt baantje zoeken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mee eens.
Inderdaad ja zoals al gezegd wordt kun je beter een echt baantje gaan nemen, stel je voor je gaat dat gebeuren met dat geld online wel doen (dat klikken enzo) dan zal het niet meer opleveren dan een tientje per maan, tijdverspilling dus.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikzelf ben lid van Euroclicks, maar je verdient er nauwelijks mee, en het is veel werk.
Je krijgt +- 10 mailtjes per dag, en 0,1cent voor een mailtje.
Je kan wel meer verdienen maar dan moet je al gouw gegevens gaan afstaan, lange enquêtes maken en nieuwe leden aanbrengen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
via de internet kun je je wel aanbieden voor een baantje, maar je zal toch je handen moeten laten wapperen