Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn goede internetbaantjes of zij die er helemaal niet

Kan je door bv een bijbaantje te hebben geld verdienen of niet zo ja welke site('s) dan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
727

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

www.moneymiljonair.nl
haha.

Toegevoegd na 10 seconden:
Je krijgt het geld wel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb het toch nooit gekregen ;(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm, ik kreeg het wel
Voor zover ik weet bestaan die niet. Internetbaantjes gaan uit van heel veel klikken en heel weinig verdienen, of zijn gebaseerd op piramideconstructies (koop nu een lidmaatschap voor 10 euro, werf 10 nieuwe leden en krijg 15 euro terug!!!).

Er zijn mensen die goed geld verdienen met online pokeren, maar dat wil dus zeggen dat er ook heel veel mensen zijn die er flink aan verliezen.

Je kunt beter een echt baantje zoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mee eens.
Inderdaad ja zoals al gezegd wordt kun je beter een echt baantje gaan nemen, stel je voor je gaat dat gebeuren met dat geld online wel doen (dat klikken enzo) dan zal het niet meer opleveren dan een tientje per maan, tijdverspilling dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikzelf ben lid van Euroclicks, maar je verdient er nauwelijks mee, en het is veel werk.
Je krijgt +- 10 mailtjes per dag, en 0,1cent voor een mailtje.
Je kan wel meer verdienen maar dan moet je al gouw gegevens gaan afstaan, lange enquêtes maken en nieuwe leden aanbrengen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
via de internet kun je je wel aanbieden voor een baantje, maar je zal toch je handen moeten laten wapperen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding