Kan iemand mij misschien vertellen hoe het op dit moment gesteld is met de werkgelegenheid in de bouw?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Ik denk van wel.
Kort samengevat: niet best.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De bouw zal de eerste 2 jaar geleidelijk herstellen van de crisis op dit moment is het nog niet goed gesteld met de werkgelegenheid in de bouw.
13 jaar geleden
Met de werkgelegenheid in de bouw is het op dit moment tamelijk rampzalig gesteld. Veel bouwondernemingen, zowel klein als groot, moeten in deze tijd veel werknemers ontslaan als gevolg van verminderde bouwactiviteiten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de bouw is het slecht .
Er gaan nog veel bouwbedrijven over de kop .
En in de eerste 2 jaar zal het wel slecht blijven .
Als iemand een nieuw gebouw wil neer laten zetten dan duurt het wel 2 jaar voordat het bouwbedrijf kan beginnen met bouwen .
Eerst een tekenontwerp .Aanvragen Wachten op vergunning .
Dan ben je al zo 2 jaar verder .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het beter gaat met de economie dan merk je dat het eerste in de bouw.
Maar het is nog niet zover.
Kijk gewoon eens om je heen wat er leeg staat aan kantoorpanden,te huur.
Massa,s,en niet te verkopen of te verhuren.
Mijn broer werkt ook als zelfstandige in de bouw.
En het enige wat hij genoeg heeft zijn kleine verbouwingen.
Badkamer,dakkapel ed.
Maar voor de grote projecten,is het effe iets minder.