Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Moet je baas je eerst een jaar contract geven of kan hij ook meteen een vast contract geven?

Loop nu 3,5 jaar stage bij een bedrijf nu krijg ik binnekort een contract maar weet nog niet voor hoelang. Kan ik eisen dat ik een jaarcontract wil omdat me baas weet wat ie aan me heeft.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
601
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel een vastcontract

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je kan het zeker voorstellen, eisen niet ( da's voor de relatie met je baas ook niet echt slim) beter zeg je hoe goed ingewerkt je bent en hoe betrouwbaar. Als je baas moet bezuinigingen heb je kans dat hij een jaarcontract moet bieden ( van zijn baas)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan, maar ik zou het niet doen omdat dat niet zo netjes staat. Je kan ook wel meteen een vast contract krijgen maar dat hangt van je baas af en na 3,5 jaar kan je toch wel verwachten dat je goed genoeg bent voor een vast contract.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eisen staat vrij maar of eisen verstandig want je weet nog niet wat die wil, misschien geeft die wel direct een OT
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding