Hoe kan ik het beste teamleider worden

Laat wel weten dat ze niet domme vragen moeten gaan stellen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
teamleider waarvan, het jeugdvoetbalteam of een groep werknemers, bv.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezien je aanvulling ben je niet uit het juiste hout gesneden om teamleider te zijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaan geen domme vragen. Vragen zijn een kans om erachter te komen wat er leeft, of je het goed gedaan hebt. Als je om te beginnen dit geduld kunt opbrengen, heb je kans er iets van te maken.

Het beste antwoord

Door goed leiderschap te tonen.

Dat is niet door "Laat wel weten dat ze niet domme vragen moeten gaan stellen"
Maar door rustig mensen de juiste richting in te wijzen om zelf hun vragen te kunnen beantwoorden.

Verder is je vraag wel heel algemeen. Een teamleider in het akker is heel anders dan een teamleider in een laboratorium.

Maar over het algemeen helpt het om goed overzicht te hebben, professioneel te zijn, je collega's te kunnen motiveren, meer verstand te hebben van de materie dan je collega's en bovenal te kunnen delegeren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een goed teamleider kenmerkt zich door leiderschap en helderheid van communiceren. In je vraag blijkt dit nog niet. Medewerkers of andere vormen van teamverband stellen geen domme vragen want die bestaan niet. Het is aan een teamleider om duidelijkheid te scheppen voor het team.
13 jaar geleden
Een domme vraag is een niet gestelde vraag, een goede teamleader is collegiaal dus neemt elke vraag serieus... Ik zou dus beginnen je denkwijze te verbeteren... Als je medewerkers je vertrouwen (wat je moet winnen en zeker niet moet afdwingen) kom je veel verder... Als je relax bent krijg je meer voor elkaar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een teamleider is iemand, die geen
enkele vraag als dom beschouwt, maar er serieus op in gaat.
Dus die instelling zul je moeten veranderen.