Wat is de bedoeling van een soort speeddate dus gesprekken gaat hebben met bedrijven bij het werkplein?

Hoe kan je dat aanvragen dat je dat wilt doen en wat kan ik verwachten van zo'n gesprek?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Korte snelle kennismaking tussen persoon en potentiele werkgever. Werkgever ziet potentiele kandidaat ipv cv. En jij ziet direct een werkgever waar je mee in gesprek kom zonder dat je bijvoorbeeld al op je cv wordt afgewezen.

Sommige
Mensen kunnen geen soll. Brief schrijven maar wel goed overkomen. Dus die maken hierdoor meer kans
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Om zo snel mogelijk van zoveel mogelijk bedrijven informatie te winnen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat je vrij vlug achter elkaar gesprekken hebt met bedrijven zodat je kunt kijken of het kikt.je kunt er verwachten dat je een aanta vragen krijgt over wat jij wilt en verwacht een paar vragen kunt stellen en een korte uitleg over het bedrijf
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit kun je volgens mij niet aanvragen, als zich dat voordoet op het werkplein van jou regio krijg je daar een uitnodiging voor.
Het is wel branchegericht.
Ik heb vorig jaar deelgenomen aan zo'n speeddate middag,
Ik heb daar 17 gesprekken gehad met werkgevers, "wacht" nog op 12x antwoord.

Meer succes.