onder invloed van.........;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klopt!, Maar de volgende dag valt het toch ietswat tegen;)
(athans, bij mij)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha ja K*..&*..T is dat he? je moet het eens opschrijven op het moment..dan vind je jezelf briljant.en de volgende dag lees je dat papiertje en dan denk je>> huh...?
Nee die kun je niet bedenken, die komen tot je... En dan kun je ermee door om er een product van te maken... Maar je kunt geen goede ideeën bedenken, die komen tot je... Het is toeval dat het gebeurt... En bij de een is dat vaak en bij de ander is dat nooit of bijna nooit... Waar dat vanaf hangt dat weet ik dan weer niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goede ideeën bedenk je niet zomaar, die komen in je op. Vaak als je er juist niet mee bezig bent, of zomaar door een opmerking die iemand maakt. De kunst is om ze dan ook uit te werken.
Soms helpt het ook om met een soort groep mensen samen (denktank) informatie uit te wisselen. Dan kun je ook op goede ideeën komen. Want 2 weten meer dan 1, en meer dan 2 dus nog meer....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is hetzelfde verhaal als je grote liefde tegenkomen. Dit gaat niet als je er bewust naar op zoek bent, maar als je het niet verwacht staat ie ineens voor je neus!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik bedenk me net, dat het wel een goed idee is om zo naar bed te gaan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kunt wel degelijk goede ideeen bedenken. Het gaat erom dat je kennis moet hebben van meerdere vakgebieden, zodat je daar combinaties in kunt leggen die er nog niet zijn.

Het is zo dat in R&D afdelingen met opzet wetenschappers bij elkaar worden gezet van verschillende disciplines om deze kruisbestuiving te stimuleren.

In hoeverre je, met een brede kennis op diverse vakgebieden, dan ook goede ideeen zult hebben, is geheel afhankelijk van een eigenschap die je daarnaast nog moet hebben: creativiteit. De geestelijke flexibiliteit om 'buiten het boekje' te denken helpt daar enorm bij.
itsme
14 jaar geleden
Door goede ideën te bedenken!